Oldalak

2016. március 30., szerda

Első díjam!

Sziasztok! Kaptam egy díjat, amit ezúton is szeretnék megköszönni Rebeka Ocztosnak (blog link: http://a-vadaszok.blogspot.hu/?m=1)!
Mivel nem tíz embernek küldöm tovább, mint ahogy azt kellene, csak háromnak, ezért őket szeretném az elején megemlíteni! 
Az első:  Nagy Ágota 
A második: Vigh Lala
A harmadik és egyben utolsó: Gyönygyi14 
Blog link:
A feladatotok a következő, írjatok 10 tényt magatokról, válaszoljatok 10 kérdésre, amit én tettem fel és kérdezzetek ti is 10-et, illetve küldjétek tovább a díjat! :)

10 tény magamról: 
1. 16 éves vagyok, vagyis leszek júliusban. 
2. Semmit nem tudok befejezni, ilyenek a blogjaim is. 
3. Írtam egy csomó blogot, de mások írásait nem nagyon olvasom, ezért nem 10 embernek küldtem tovább a díjat. 
4. Imádok utazni, ismeretlen helyeket felfedezni. 
5. Elég furcsa állatokat szeretek, mint a lamantin, görög teknős vagy a lajhár. 
6. Imádom a művészeteket, de sajna nem értek hozzájuk. 
7. A kedvenc országom Nagy-Britannia, de erről nagyrészt a Beatles, a McFly és a Harry Potter tehet. 
8. Elég hangos személy vagyok, az egyik osztálytársam a leghangosabb lánynak titulált. 
9. Szinte mindentől félek, még a kitalált szörnyektől is, mint a Wendigo. 
10. Van egy Ringo Starros párnám, ami nélkül nem vagyok hajlandó aludni és mindenhova magammal hurcolok. 

10 kérdés, amire válaszoltam: 
1. Milyen sorozatokat nézel? 
Jelenleg semmilyet, de régen néztem az Agymenőket, American Horror Storyt, Devious Maidst és várom a Trónok harca új évadát. 
2. Ki a kedvenc íród? 
Nincs konkrétan kedvenc, nem az írókat, hanem a műveiket szeretem, de ha muszáj mondani, akkor Rowling. 
3. Szeretsz sportolni? 
Én és a sport nem vagyunk túl jó barátságba, egyedül táncolni szeretek. 
4. Vannak példaképeid? 
Igen, ilyen például a nagymamám, Ringo Starr és Edith Piaf. 
5. Szereted az esőt? 
Attól függ milyen. A nyári záporokat, amikor nincs hideg, csak az eső esik, azt szeretem, illetve a tavaszi esőket is el tudom viselni, mikor nincs olyan igazán hideg, csak az eső esik, de télen meg tudok tőle őrülni.
6. Sütöttél már házi kenyeret? 
Én nem, de apukám igen. :)
7. Mi a véleményed rólam? 
Sajnos nem ismerlek, de biztos nagyon cuki lehetsz. :) 
8. Tanulsz valamilyen idegen nyelven? 
Igen, franciául és angolul. 
9. Mi a kedvenc időtöltésed? 
A film és videó nézés, az olvasás, az írás és a zenehallgatás. 
10. Milyen foglalkozás érdekel?
Az álom állásom a színészkedés, de diplomatának készülök, mivel színész nem válik belőlem. 

10 kérdésem: 
1. Mi a kedvenc weboldalad? 
2. Kivel cserélnél helyet egy napra? 
3. Csináltál már nagy őrültséget? Ha igen, mit? 
4. Mi a legnagyobb álmod? 
5. Ha egy helyen kéne leélned az életed, hol lenne az a hely? 
6. Kedvenc hírességed(/id)? 
7. Kedvenc könyved? 
8. Kedvenc dalod? 
9. Ha egy ország irányítója lehetnél, milyen zászlót készítenél annak az országnak? 
10. Szokás, amivel mások idegeire mész? 


Még egyszer köszönöm a díjat! A következő részt pedig megpróbálom minél hamarabb hozni! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése